U wordt verhoogd

Aanbidding is één van onze kernwaarden als SamenKerk. God komt door Zijn aard al onze aanbidding toe! Bij SamenKerk focussen we ons op de aanbidding in de persoonlijke relatie met God, in kleinere settings zoals ‘SamenBidden & zingen’ en tijdens de zondagsdienst.

Aanbidding kun je uiten in vele vormen, want we hebben een veelkleurige God. Maar vanaf het ontstaan van Christengemeente Zonhoven zien we dat God een zalving op muziek in deze kerk heeft gelegd. Daarin willen we nu als Samenkerk graag actief zijn.

Onze muzikale activiteiten en projecten brengen we uit onder de naam Samenkerk Music.

We hopen en bidden dat deze liederen tot zegen mogen zijn voor velen!

discography

For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded. For more details, please see our Privacy Statement.
Ik Accepteer

U wordt verhoogd