Aanstaande activiteit

22 oktober 2024
Aanbiddend worship

Samen zijn we één

Samen Kerk is een eenheid van mensen die samen werken om de omgeving te veranderen naar God’s evenbeeld. Aan de hand van samenkomsten, studie- en gebedsavonden gaan we op zoek waar God wil werken. Zo kunnen we Hem de glorie geven die Hij verdient.

SamenKerk activiteiten

SAMENKOMSTEN

Iedere zondag ochtend van 10u30 tot 12u komen we samen voor een familiedienst waarin we als gezin God aanbidden met muziek en zang, naar Hem luisteren door het Woord en dienen we elkaar door bemoedigende gesprekken of gebed.

De kinderen hebben hun eigen programma van 0 – 12 jaar en er is ook een tiener en 18+ werking die regelmatig samenkomt tijdens en naast de familiediensten.

SAMENKIDS

Alle kids zijn welkom!
Van de allerkleinste tot onze 11 jarigen. Samen zijn we kerk, dus ook de kids zijn welkom in de dienst. In leeftijdsgroepen hebben ze hun eigen kidsdienst met een team leuke kinderwerkers. Naast spel, ontspanning en creativiteit vormen Bijbels onderwijs en gebed de basis. We moedigen hen aan om talenten en gave te ontwikkelen want Want Sterke kinderen , Aanbiddende kinderen , Meelevende en Eerlijke kinderen zijn Nodig in Gods Koninkrijk en in de wereld waarin ze leven.

SAMENTIENERS

Ben jij 12 jaar of ouder, dan ben jij welkom in onze SamenTieners groep. Op regelmatige basis organiseren we voor hen een toffe activiteit geleid door super gemotiveerde leiding.

Studies en gesprekken wisselen we af met dikke fun. Zo bouwen we aan een hechte groep en geven we hen bouwstenen mee om sterk in het leven te staan, God te leren kennen door gebed, mee te leren leven met anderen, eerlijk te zijn tov elkaar en het besef te creëren dat ze nodig zijn in deze wereld. Tieners zijn de toekomst van onze kerk en die toekomst start vandaag!

Sluit jij mee aan?

Geef je op via: kimberleydebolster@hotmail.be

18 Plus (tijdelijk uitgesteld)

De jong volwassenen in onze familie krijgen de kans om hun jaren van oriëntatie en grote veranderingen samen te doorlopen aan de hand van begeleiding, studies en eenheid.

De enthousiaste leiding gebruikt hun levenservaring en wandel met God doorheen deze periode om de jonge mannen en vrouwen richtingen aan te reiken.

De groep komt 1x per maand samen op een vrijdag avond.

Dinsdagse samenkomsten

Iedere week wordt er afgewisseld tussen een Studie(SamenDieper), Thuiskring(SamenGroepen) en een Aanbiddingsavond(Samenbidden & zingen) die op de dinsdagavonden doorgaan.

Hetgeen gepland staat wordt doorgegeven via het nieuwsbrief en via de mededelingen tijdens de zondagsdienst. Ook onderaan deze pagina kan je zien welke activiteiten er gepland staan.

Blijf op de hoogte

Blijf je graag op de hoogte van ons nieuws of activiteiten? Laat je email en naam achter en we voegen je toe aan onze mailings.